Pilous CTR 550 GX MOBIL szalagfűrész
Pilous CTR 550 GX MOBIL szalagfűrész
A gép egy stabil pótkocsira van felszerelve, amely lehetővé teszi a gép könnyű szállítását a fűrészelési helyre.
A CTR 550 GX mobil össztömege utánfutóval 560 kg.
Ellenőrizze járműve rendszámkártyáján a megengedett legnagyobb pótkocsi tömeget!
A pótkocsi hat robusztus, fokozatmentesen állítható támasztólábbal van felszerelve. Ezek stabilitást biztosítanak mind a rönk berakodása és kezelése, mind a fűrészelés során. A rönk egyszerű felrakodása a gép rakodófelületére kézi csörlővel és rönkhengerlési pályával (tartozék). A pótkocsi homologizált, beleértve a haladó szakaszokat, az anyagbilincseket és a billenő lemezeket. Új MOT vizsgálati tanúsítvány igénylésekor a fűrészszalag karral együtt el kell távolítani az utazóhidat.
Könnyű szét- és összeszerelés. A pótkocsi egytengelyes és nem fékezett. A szállítás egy vízálló ponyvát is tartalmaz, amely a fűrészszalag karral védi a hidat az esőtől szállítás vagy parkolás közben. A biztonságos rögzítés érdekében a ponyva tömítőgyűrűkkel és egy acélkábellel van ellátva, amelynek végei lehetővé teszik a lakat használatát. A megengedett legnagyobb sebesség 130 km/h.
A standard változattal ellentétben a szalagfűrész professzionális Honda 8,7 kW (11 LE) benzinmotorral van felszerelve. A megfelelő motorteljesítmény lehetővé teszi a nagy átmérőjű rönkök problémamentes feldolgozását minden alkalmazásban, villanymotor használatának lehetősége nélkül. A kis tömeg lehetővé teszi a gép könnyebb szállítását. A benzinmotor nagyobb tömege és rezgései miatt a mozgóhíd és a fűrészszalag kar szerkezete teljesen megerősített. A legkisebb gép a kínálatban. Elsősorban kisebb mennyiségű fűrészáru vágására tervezték. Ideális megoldás családi gazdaságokhoz, asztalosműhelyekhez vagy kis fűrészüzemekhez. Nagyon egyszerű kézi adagolás a vágásba és a hátba. A vezérlőpanel a fűrészszalag kar mobilhídjára van helyezve. Ennek köszönhetően a kezelő közelebbről hozzáférhet a munkadarabhoz vágás közben.
Az alap vágási hossza a Mobil hosszabbító rész segítségével meghosszabbítható, lásd a tartozékokat.
Az első ilyen típusú gép a világon, amely bimetál fűrészszalagot használ, amelyet alapértelmezés szerint a fémszalagfűrészekben használnak.
Ez a következő előnyökkel jár:
- nagyon egyszerű művelet
- egy fűrészszalag minden fafajtát vág fogszabályozás nélkül (élezés, fogbeállítás)
- fárasztó, technikailag kihívást jelentő fogélezés és fogbeállítás megszüntetése
- azonnal elkezdheti a favágást professzionális minőségben, minden szükséges tapasztalat nélkül
- A bimetál fűrészszalag könnyedén vágja a rönkben lévő fém anyagokat, például szögeket, repeszeket vagy golyókat
- Professzionális háromoldali keményfém fűrészszalag vezetés a vezetőfejekben és az összes forgó alkatrész robusztus alátámasztása biztosítja a nagy vágási pontosságot és a fűrészszalag hosszú élettartamát
- maximális pontosság, mint a professzionális gépeknél
- nem kell fogélezőt és fogbeállító gépet vásárolni
- a bimetál fűrészszalagok könnyű hozzáférhetősége és alacsony költsége
Használhat speciális 35 x 0,9 mm-es bimetál fűrészszalagot is a 27 x 0,9 mm-es bimetál fűrészszalag helyett. A fémvágó bimetál fűrészszalaghoz hasonlóan nem igényel élezést vagy fogbeállítást. Felszerelheti gépét szabványos fűrészszalagokkal (35 x 0,9 mm), amelyek megegyeznek a magasabb professzionális CTR 710, 800 és 1000 H40 modellekben használtakkal. A nagyobb fogak ezekben a fűrészszalagokban lehetővé teszik a termelékenység növelését nagy átmérőjű rönkök vágásakor. A fent említett fűrészszalagoknál azonban szükséges a fogak rendszeres élezése és rögzítése.
A kar alumínium futókerekekkel van felszerelve. A kerék kerülete mentén horony van. A horonyban egy cserélhető gumi-textil szíj található, amely optimális érintkezési felületet hoz létre a kerék és a fűrészszalag között.
A masszívan rögzített futókereket egy ékszíj segítségével egy professzionális Honda benzinmotor hajtja. A mechanikus tengelykapcsoló kar lehetővé teszi a motor könnyű indítását és a motor eltávolítását a fűrészszalagról, amikor a vágás befejeződött.
A CTR sorozat bemutatja a rönkfűrészszalagok építésének legújabb trendjeit, különös hangsúlyt fektetve a gép maximális pontosságára és hosszú élettartamára, miközben minimális költségeket biztosít.
A gépeket eredeti moduláris kivitelben tervezték, amely lehetővé teszi az összes fő műszaki rész és egyes alkatrészeik egyszerű cseréjét vagy beállítását. Ez hosszú távon csökkenti a karbantartási költségeket és a szervizelési időket, így a gyártási leállásokat is.
Az összes látható kép csak illusztráció. A tényleges termék a termékfejlesztés miatt eltérhet.
Max. rönk átmérője | 550 mm |
Max. nyílás a pengevezetők között | 500 mm |
Max. a penge megemelése | 465 mm |
Min. rönk magassága | 20 mm |
Max. vágási mélység | 200 mm |
Teljes fűrészelési hossz | 4,35 m |
Hosszabbító szakasz | 2,25 m |
A gép teljes hossza a pótkocsival együtt | 6,489 mm |
Min. rönk hossza | 0,9 m |
Fűrészlap motor | 8,7 kW |
Fűrészlap | 3340 x 27÷35 x 0,9 mm |
Utánfutó súlya | 355 kg |
A gép össztömege a pótkocsival együtt | 560 kg |
A szakasz súlyának meghosszabbítása | 98 kg |